vad kommer hända på min blogg

 
Hej mina läsare och min blogg.
 
Jag hade tänkt skriva ett inlägg om vad jag tänkter skriva på denna bloggen och vad jag kommer ge ut till er genom min blogg. Så ni vet vad ni ger er in på innan ni börjar läsa min blogg ;)
 
Den största delen av min blogg kommer innehålla text och bilder från min vardag. Min vardag innehåller väldigt mycket mat och jag gillar själv att laga mat och den maten jag äter vill jag gärna att ni själva ska få äta så jag kommer dela med mig av mat recept. Förutom recepten till maten så älskar jag att göra snygg mat och fota den så min blogg kommer även innehålla mat-bilder.
 
En del av min blogg kommer även innehålla tips, allt ifrån tips på maträtter till tips om hur du fotograferar eller skapar en bra bild. Eftersom fotografering är någonting jag är väldigt fäst vid kommer min blogg ha väääldigt många bilder.
 
Någon gång ibland (jag hade det iaf på min förra blogg) kommer jag ha tävlingar på min blogg, det kan vara ex presentkort på idiwa som säljer mobilskal.
 
Men för det mesta, som sagt, så kommer min blogg visa min vardag och jag kommer skriva om den och visa den för er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback