lunch efter en tidig träning

 
Spaghetti och köttfärssås fick bli min lunch, super gott!
 
Gick upp kvart i sju för att kunna ta tåget till Lund kvart över sju för att simma ett morgonpass klockan åtta. Det blev ett fart två pass som jag klarade ca en och en halv timme på (egentligen är passet två timmar) jag gick upp på grund av ont i min jäkla axel..
 
Träningen kändes i alla fall bra tills ag behövde gå upp. försöker träna upp mig lite inför mitt 800 meters lopp (en sträcka jag inte simmat på fera år) som jag ska simma nästa helg har jag för mig. Är faktikst taggad!
 
Nu ska jag bara lägga mig i sängen och titta på dexter och vid ca tre-fyra tiden kommer min pojkvän och hämtar mig för vi ska fira hans födelsedag.
 
Have a nice day.
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback